Saiz wiper belakang myvi lagi best

Saiz wiper belakang myvi lagi best. Apakah saiz wiper kereta belakang yang betul untuk anda gunakan kepada kereta myvi lagi best anda ?

Setiap kereta pasti mempunyai kemudahan seperti wiper kereta. Wiper kereta ini amat berguna ketika anda memandu ketika dalam cuaca hujan.

Ditambah lagi dengan musim hujan yang buruk, wiper kereta sangatlah membantu melancarkan pergerakan anda tanpa sebarang insiden tidak diingini boleh berlaku.

Di artikel ini, anda akan ketahui tentang wiper kereta myvi belakang yang sepatutnya dan sesuai bagi sebuah kereta myvi lagi best.

Berapa saiz wiper myvi lagi best ?

Setiap ukuran wiper myvi lagi best perlu anda telitikan agar tidak berlaku perkara yang tidak diingini. Manfaat bagi mengetahui myvi lagi best wiper size memudahkan kerja anda.

Dalam urusan pembelian wiper myvi memerlukan anda untuk nyatakan model kereta myvi manakah yang sedang anda gunakan.

Ianya penting agar tidak berlaku kerugian semasa pembelian walaupun ukuran wiper myvi anda terkurang atau terlebih daripada yang digalakkan.

Selain itu, size wiper myvi lagi best untuk cermin hadapan dan belakang juga tidak sama. Bukan sahaja wiper myvi lagi best saiz, malah bilangan bilah juga penting.

Saiz wiper depan myvi lagi best

Untuk anda yang mencari pengganti kepada wiper cermin kereta myvi bahagian depan, saiz wiper myvi lagi best adalah berukuran 21″ dan juga 17″ .

Ianya didatangi dengan dua bilah atau batang pengelap cermin depan. Ukuran panjang 21″ adalah diletakkan pada cermin bahagian pemandu.

Manakala, ukuran sepanjang 17″ diletakkan pada bilah disebelah penumpang iaitu cermin bersebelahan penumpang.

Anda tidak boleh meletakkan size wiper myvi lagi best secara salah kerana boleh boleh mengakibatkan fungsi tidak dapat digunakan sebaiknya.

Saiz wiper belakang myvi lagi best

Untuk bahagian belakang cermin kereta myvi lagi best pula berbeza. Ianya dibekalkan dengan hanya 1 bilah atau batang wiper kereta sahaja.

Saiz wiper belakang myvi lagi best terdiri daripada ukuran sepanjang 14″ sahaja. Ukuran ini cukup untuk menjadi pengelap cermin kereta bahagian belakang ketika anda memerlukannya.

Penglihatan cermin belakang sangat penting ketika anda ingin melakukan keluar dari simpang, ingin membuat pusingan U (u-turn) dan juga ketika sebelum ingin melakukan memotong kenderaan di hadapan dengan selamat.

Pada waktu hujan, kehadiran wiper belakang myvi lagi best membantu untuk mengelap dan mengembalikan penglihatan dengan lebih jelas.

saiz wiper belakang myvi lagi best


Posted

in

by

Tags:

Comments

One response to “Saiz wiper belakang myvi lagi best”

Leave a Reply