Harga cermin depan kereta exora

Harga cermin depan kereta exora. Di artikel ini adalah sesuai kepada sesiapa yang ingin mengetahui harga cermin kereta lebih-lebih lagi ditujukan kepada pemilik kereta exora.

Proton exora merupakan produk tempatan yang menjadi pilihan untuk keluarga yang besar serta inginkan ruangan dalam kereta yang luas dan selesa.

Jika anda nak memilikinya dengan membeli secara secondhand, tidak salah untuk membuat survey sedikit terlebih dahulu supaya anda tahu harga cermin depan kereta exora dari awal lagi.

Hal ini demikian, sebaik sahaja urusan pembelian kereta exora ini selesai, anda perlu menghidupkan insuran kereta exora ini.

Disinilah, anda perlu menentukan sama ada nak tambah cover perlindungan cermin kereta atau pun tidak. Jika tidak tambah, adalah lebih baik untuk anda tahu harga cermin kereta exora ini lebih awal.

Justeru, jika berlaku cermin kereta pecah, anda masih boleh menyediakan wang tunai bagi menggantikan cermin kereta yang baru.

Harga cermin depan kereta exora

Bagi harga cermin exora sudah tentu harga cermin depan kereta untuk proton exora yang mempunyai harga paling tinggi dibandingkan bahagian lain.

Jadi, sesebuah perlindungan insuran cermin kereta seharusnya bergantung kepada cermin hadapan kereta supaya tidak menjadi sebarang masalah ketika claim cermin kereta dibuat.

Walaupun anda tidak membuat cover cermin depan kereta, anda seharusnya tahu harga cermin depan exora ini bagi langkah mengambil tahu.

Namun, jika sudah terjadi cermin kereta depan pecah, anda adalah patut membuat survey disini untuk mengetahui harga cermin kereta sepatutnya anda bayar secara tunai sekiranya anda tiada cover cermin kereta.

Harga cermin depan kereta exora adalah berjumlah sebanyak RM1000 sahaja. Sama ada anda membuat cover perlindungan insuran cermin kereta ataupun tidak, harga ini adalah sebaiknya anda ketahui.

Jika semasa anda survey harga cermin depan proton exora ini mendapat lebih murah ianya adalah bonus kepada anda. Manakala, jika ianya terlebih sedikit, ianya adalah termasuk sekali dengan harga kos upah pemasangan cermin kereta baru.

Ianya adalah termasuk bagi semua jenis spesifikasi kereta exora contohnya harga cermin depan exora bold.

Berapakah harga cermin tepi kereta exora ?

Harga cermin tepi kereta exora atau dikenali sebagai harga cermin sisi exora tidaklah terlalu mahal seperti harga cermin depan kereta exora.

Kenal pasti terlebih dahulu adakah hanya cermin sahaja yang pecah atau keseluruhan sebiji side mirror kereta exora anda sudah pecah.

Jika keseluruhan, maka anda perlu membelinya bagi sebuah side mirror adalah lebih baik. Harga cermin tepi kereta exora adalah berjumlah RM150 hingga RM200 sahaja bagi sebiji. Jika sepasangan gandakan harga tersebut sahaja.

harga cermin depan kereta exora
Harga cermin depan kereta exora


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 responses to “Harga cermin depan kereta exora”

  1. […] Baca juga : Harga cermin depan kereta exora […]

  2. […] bagaimanapun, bagi harga cermin depan Exora ini adalah agak stabil kerana ianya masih banyak berada di atas jalan […]