Harga cermin kereta axia berapa ?

Harga cermin kereta Axia. Berapakah harga cermin kereta axia (windscreen) yang merupakan jenama kereta keluaran tempatan yang antara majoriti berada di atas jalan raya ini?

Sekiranya anda hadirkan diri disini untuk mengetahui berapakah harga yang sepatutnya cermin kereta axia ini, anda berada di tempat yang betul.

Ramai yang memiliki sebuah kereta axia yang antara sebabnya adalah memberikan kadar penjimatan minyak yang sangatlah bagus.

Sesuai bagi kegunaan harian ke tempat kerja walaupun menghadapi trafik jem yang luar biasa, ia tetap memberikan pendapat sebuah kereta yang sangat luar biasa dari segi minyaknya.

Berapakah harga cermin kereta axia ?

Harga cermin axia yang sesuai anda boleh lihat seperti di jadual bawah bagi memudahkan untuk anda faham :

SituasiHarga cermin kereta axia (windscreen)
Claim insurans cerminRM600
Tiada insurans cermin (duit sendiri)RM300-RM400
Jadual 1 : Harga cermin depan perodua axia

Jadual 1 menunjukkan dua harga cermin depan perodua axia. Sekiranya anda mempunyai cover insuran cermin kereta axia, anda hanya perlu membayar semasa menghidupkan insurans kereta premium hanya sebanyak RM95 sahaja.

Manakala, jika anda tidak mempunyai cover insurans cermin kereta axia, maka anda perlulah mengeluarkan duit sendiri seperti jumlah di atas.

Boleh ke dapat harga cermin kereta axia tersebut lebih murah ?

Boleh. Anda dinasihatkan supaya rajin membuat survey dari kedai cermin kereta ke kedai cermin kereta yang lain.

Pastikan anda bertanyakan harga cermin kereta axia tersebut termasuk sekali semua kos upah dan servis cas ataupun belum termasuk.

Ada kedai cermin kereta hanya memberi tahu harga cermin kereta axia bagi sebuah tidak termasuk kos upah. Jadi, jangan anda keliru dan ambil masa untuk fikir terlebih dahulu sebelum bersetuju.

Stok cermin kereta axia di kedai cermin kereta

Lain kedai cermin kereta lain stok cermin kereta yang disimpan. Ada kedai cermin kereta tidak menyimpan stok, jadi anda perlu membuat tempahan dan hadir membawa kereta pada waktu ditetapkan.

Kebiasaan mengambil masa 2-3 bekerja tidak termasuk hari cuti umum dari tarikh anda buat tempahan cermin kereta axia tersebut.

Risau cermin kereta axia tersebut bukan double layer ?

Usah risau kerana setiap cermin kereta axia (windscreen) akan di bekalkan secara dua lapis cermin (double layer).

Memang cermin kereta axia tersebut dah siap untuk double layer dari kilang cermin kereta. Sampai di kedai cermin kereta terus buat proses memasang cermin kereta baru.

Adakah harga cermin kereta axia termasuk tinted kereta ?

Harga cermin kereta axia kebiasaannya tidak termasuk tinted kereta. Dan kebanyakkan kedai cermin kereta tidak menyediakan buat tinted cermin kereta.

Jadi, sebaik sahaja proses tukar cermin kereta axia yang baru, anda boleh pergi ke kedai tinted cermin kereta.

Namun, sekiranya kedai cermin kereta tersebut menyediakan khidmat memasang tinted, anda boleh terus membuat tambahan pada harga cermin kereta axia tadi.

Jika tidak, cermin kereta axia harga anda adalah tidak termasuk dengan kos tinted.

Harga cermin kereta axia belakang

Harga cermin depan kereta axia tidak sama dengan harga cermin kereta axia belakang.

Cermin axia belakang tidaklah semahal dibandingkan cermin depan axia kerana permukaan lapisan cermin kereta axia itu sendiri.

harga cermin kereta axia
Cermin Axia Harga

Posted

in

by

Tags:

Comments

One response to “Harga cermin kereta axia berapa ?”

  1. […] itu, berapakah harga cermin kereta axia untuk belakang yang boleh anda dapatkan di beberapa tempat […]