Harga windscreen saga flx berapa ?

Harga windscreen saga flx. Ada beberapa perkara yang anda perlu tahu mengenai windscreen saga flx ini sama ada ianya murah atau mahal.

Tentunya anda perlukan harga windscreen saga flx yang murah supaya mencakupi budget anda. Waktu kecemasan inilah kadang-kadang windscreen saga flx kita tu nak buat hal.

Ada isu ianya retak tetapi bukan sekadar retak. Ianya mempunyai jalur yang panjang yang tunggu masa untuk terbelah sepanjang windscreen.

Namun, ada juga menghadapi situasi windscreen saga flx terus pecah seribu. Ia seperti berderai keseluruhan windscreen. Yang ini memang tak boleh diselamatkan lagi.

Berapa harga windscreen saga flx tukar yang baru

Berdasarkan pengalaman rakan aku, harga windscreen saga flx adalah bergantung kepada sesebuah kedai cermin kereta itu sendiri.

Namun, harga windscreen saga flx ini tidaklah terlalu jauh daripada harga yang diberikan di bawah.

Windscreen Saga FlxHarga
Windscreen hadapanRM700

Jumlah di atas merupakan harga windscreen saga flx yang di tetapkan pihak insurans. Jika anda mempunyai cover insurans cermin kereta.

Jika anda membuat claim guna insurans, maka anda tidak perlu lagi mengeluarkan duit kerana duit telah dibayar semasa anda membeli insurans sebelum ini.

Baca juga : Harga cermin kereta saga flx

Cover insurans cermin kereta untuk windscreen saga flx

Kelebihan untuk anda yang sebelum ini membeli cover insurans cermin kereta. Semasa membeli memang terasa agak rugi.

Tapi bila sesuatu terjadi kepada windscreen saga flx anda, tentunya sesuatu yang beri keuntungan kepada anda sebagai pemilik.

Tidaklah beri keuntungan sangat, namun, mengelakkan dari anda untuk kerugian mengeluarkan duit yang lebih banyak.

Untuk tambahan cover windscreen saga flx anda, bayaran hanyalah sebanyak rm111 sahaja. Lebih jauh rendah dibandingkan dengan rm700 yang anda perlu keluarkan jika tidak membuat cover insurans cermin kereta.

Maksud mudahnya adalah, untuk insurans, bayar rm111, anda dapat cover insurans windscreen saga flx sebanyak rm700.

Boleh ke dapatkan harga lebih murah untuk windscreen saga flx ?

Ada pilihan lain untuk anda dapatkan harga windscreen saga flx lebih murah. Iaitu, dengan rajin membuat survey di beberapa kedai cermin kereta.

harga windscreen saga flx

Tanyakan sama ada harga windscreen saga flx adalah termasuk dalam kadar upah yang pihak kedai sudah masukkan.

Ianya sangat penting agar tidak menjadi salah faham bila pemasangan windscreen saga flx siap dibuat. Pernah jadi bila rakan aku memilih kedai cermin kereta yang murah. Rupa-rupanya harga tersebut tidak termasuk harga kos upah pemasangan.


Posted

in

by

Tags:

Comments

One response to “Harga windscreen saga flx berapa ?”

  1. […] Baca juga : Harga windscreen saga flx […]